Kategorier

Kategorier

Kategorier

Prisgaranti og rask levering

Vi holder lavest priser - slik er det bare, og slik vil det forbli. Med fri frakt på ordrer over 1 000,- og fast frakt på 139,- for ordrer under 1 000,- blir sluttsummen alltid billigst hos Frostvik.no.

 

Vi plukker, pakker og sender alle ordrer samme dag, eller dagen etter mottatt ordre. Normal leveringstid er 1 til 4 dager. Ved avvik vil du raskt få beskjed. 99 % av produktsortimentet som vises i nettbutikken er til enhver tid på lager.

Tilbudsprodukter

Ny kunde? Opprett konto...

Hos Frostvik.no møtes du av rask og enkel handel. Legg produktene du vil kjøpe i handlekurven, klikk "gå til kassen", fyll ut nødvendige opplysninger som leveringsadresse, email, etc. Vips, så har du lagt inn en ordre som vil sendes i dag, eller neste virkedag. 

 

Finn frem til riktige produkter...

Det er enkelt å finne produkter ved enten å bruke søkefeltet øverst på siden eller ved i klikke på kategoriene til venstre. Noen kategorier er delt inn i underkategorier som gir deg en nøyaktig oversikt. Du kan sortere produkter etter pris, synkende eller stigende, og alfabetisk. Bruker du søkefeltet bør du forsøke varierte søkeord. Søkemotoren gir resultater etter ord i produktbeskrivelsen eller i tittelen. Du kan bruke flere søkeord samtidig.

 

Når du har funnet riktig produkt kan du enten klikke på produktbilde- eller tittel for å vise mer info. Over kjøp-knappen i produktbeskrivelsen finnes et kvantumfelt hvor du kan øke antallet hvis du vil handle flere enn ett stykk per vare.

 

Fullføre handelen...

Vi har lagt ned mye arbeid for å gjøre kjøpsprosessen så enkel som mulig for deg. Legg produkter i handlevognen ved å klikke på "Kjøp"-knappen som ligger til høyre for produktet. Du kan øke, redusere eller slette produkter i handlevognen når som helst. Når du har funnet alle produktene du vil handle klikker du på "Kasse" eller "Fullfør handel". Det kreves ingen innlogging for å handle som privat hos Frostvik.no. Velg fraktmetode og fyll ut nødvendige opplysninger i feltene som vises. Totalsummen som vises på siden der du fyller inn dine opplysninger er totalt hva du skal betale. Totalsummen inneholder samlet produktsum og fraktkostnad, alt inkludert merverdiavgift. Klikk "Bekreft ordre" for å fullføre handelen.

 

Priser...

Alle priser er inklusive merverdiavgift, men inkluderer ikke fraktkostnader. Du velger selv fraktmetode og dermed kostnad før handelen er fullført. Ordrens totalbeløp vises i handelens siste steg før bekreftelse. Frostvik AS opererer ikke med skjulte kostnader eller ekstra gebyr for små ordrer. Du vil alltid opplyses om ordrens totalbeløp før bekreftelse.

Produktprisene endres fra tid til annen på grunn av justeringer hos produsenter eller sterke valutasvingninger. Allerede innsendte bestillinger vil ikke påvirkes. Alle priser er oppgitt i Norske Kroner (NOK).

 

Faktura / Kreditt... 

Vi sender deg produktene sammen med faktura og gir deg 14 dagers forfall. Vi samarbeider Klarna som er nordens største factoringselskap. Klarna tar seg av vår fakturering. Ved eventuelle fakturaspørsmål skal allikevel Frostvik AS kundeservice kontaktes.

 

Ved å velge faktura som betalingsmetode vil vi gjennomføre en kredittsjekk av deg eller ditt foretak. Selve kredittsjekken tar bare noen sekunder og du vil enten godkjennes eller få avslag for bruk av valgt betalingsmetode. Opplysninger som sendes gjennom kredittsjekken undergår vår personvernerklæring og vil ikke deles med en tredjepart.

 

Pakkesporing...

Vi forsøker til enhver tid å holde lagerstatus oppdatert slik at du alltid vil motta en komplett ordre. Hvis vi mot formodning skulle mangle en vare vil denne ettersendes fraktfritt. Frostvik AS vil bekrefte med ny leveringsdato.

 

Frostvik AS benytter Bring som transportør.

Pakkesporing Bring: http://www.bring.no/

 

Transportkostnader...

Frostvik AS tilbyr faste fraktkostnader. For ordrer med totalvekt under 25kg vil fraktkostnaden være kr 200,- inkl mva. For ordrer med totalvekt over 25kg vil fraktkostnaden være kr 400,- inkl mva. Ved større ordre som krever forsendelse på pall vil høyeste kostnad være NOK 750,- inkl mva. Hos Frostvik AS tilkommer ingen skjulte kostnader.

 

Skader eller mangler...

Har du ikke mottatt alle varene som ble bestilt og varen ikke er restet hos Frostvik AS tar du kontakt med kundeservice hvor du oppgir hvilken vare som mangler, ditt kundenummer og ordrenummeret det gjelder, så skal vi hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd.

 

Har du mottatt feil vare, en vare som ikke stemmer i.h.t. ordrebekreftelsen tar du kontakt med kundeservice hvor du oppgir hvilken vare som mangler, ditt kundenummer og ordrenummeret det gjelder. Du vil motta en bekreftelse på at varen er feil og at du kan returnere varen til oss. Retur av varer må godkjennes av oss før en eventuell retur. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse om at Frostvik AS aksepterer retur av varen vil du bli belastet for transportkostnader. Produktemballasje må være uåpnet. Erstatning eller bytte av vare som er åpnet vil ikke aksepteres.

 

Har du mottatt en skadet vare må følgende prosedyre utføres:

  • Ta vare på emballasje og produkter.
  • Meld i fra om retur til Frostvik AS (som beskrevet over).
  • Vent på returbekreftelse fra Frostvik AS og henvend deg så hos Posten eller Bring med skadde produkter inkludert all emballasje.
  • Skriv ut en skademelding. Posten eller Bring hjelper deg med dette.
  • Sammen med returbekreftelse fra Frostvik AS og skademelding fra Posten/Bring sendes varen til Frostvik AS
  • Frostvik AS sender deg ny vare eller refunderer varekostnaden etter avtale.

I.h.t. lovverket (Lovdata.no) henvises det til at du utfører slike saker "innen rimelig tid". Ved å handle hos Frostvik AS aksepterer du at dette er innen 14 virkedager fra du har mottatt produktet(-ene), tilsendt eller hentet ved vårt lager.

 

Reklamasjon

Ved produktreklamasjon skal kundeservice kontaktes gjennom kontaktskjemaet på disse sidene. Er det feil eller mangler på et produkt du mottar fra Frostvik.no bes du ta kontakt med oss slik at dette kan rettes opp i. Vi vil i første omgang forsøke å gi fjernhjelp, men vil i noen tilfeller be om at produktet sendes oss i retur slik at det kan undersøkes. Finner vi feil eller mangler ved produktet vil vi sende et helt nytt produkt, evt. utstede en refusjon etter avtale. Garanti gjelder ikke ved produktslitasje. Produktslitasje er f.eks. slitasje på belte, drev og andre slitedeler på treningsapparater. Brente børster, oppspiste drev og annen slitasje på elverktøy. Slitasje eller defekter på møbler forårsaket av bruker, og mer. Garanti gjelder kun ved feil eller mangler som skyldes avvik i produksjon.

Service

Ved behov utfører vi service og reparasjoner på alle produkter vi leverer. Dette forutsetter at produktet sendes oss. Vi utfører service ved mottak og returnerer produktet til eier ved fullført service eller reparasjon. Fraktomkostninger belastes kunden. Kostnad for service beregnes i.h.t. vår standard timepris. 

Retur av varer...

Vi forsøker alltid å leve opp til dine ønsker og behov som kunde hos Frostvik AS og vil behandle eventuelle returer av produkter som ikke virker på en rask og effektiv måte. For å gjøre dette forutsetter det at du spiller på lag og gjør som beskrevet under. En stor andel av returer ville kunne vært unngått hvis disse enkle stegene hadde blitt fulgt. Følg punktene i rekkefølge fra 1 til 6:

  1. Les brukerveiledningen hvis dette følger produktet.
  2. Søk på internett etter løsning på problemet (bruk søkemotorer som Google eller Yahoo).
  3. Hvis produktet krever firmware kan dette ofte hentes ned fra produsentens hjemmeside.
  4. Søk etter problemet på produsentens hjemmeside.
  5. Send en melding til vårt kundesenter.
  6. Hvis du fortsatt har problemer med produktet søker du om retur til Frostvik AS. Ta kontakt med kundesenteret og oppgi ditt kundenummer, gjeldende ordrenummer og beskrivelse av problemet, så sender vi en returbekreftelse og instruksjoner om hvordan du skal gå frem.

 

Angrefrist...

Frostvik AS følger angrerettloven..

Du har rett til å angre kjøpet så lenge produktets innpakning ikke på noen måte er ødelagt / forringet og produktet fremstår som nytt.

Du kan kun benytte deg av angrerettloven som privatperson. Næringsvirksomheter kan ikke benytte seg av angrerettsloven. Angreretten kan ikke benyttes dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, eller skader og forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukers side. Angrerettloven kan ikke benyttes hvis forbrukeren har brutt forseglingen. Alle kostnader for porto fra og til selger belastes forbruker i sin helhet. Alle kostnader ut over vareverdi belastes forbruker i sin helhet. Velger du å benytte deg av angrerettloven for produkter som Frostvik AS har tilpasset spesielt i.h.t. dine ønsker og behov vil forbrukeren belastes for kostandene for utført arbeid og materialer.

 

Hvis du ikke henter pakken ved ditt nærmeste postkontor eller henteavdeling og forholder deg passiv vil du belastes for fraktkostnader (minimum 200,-) + behandlingsgebyr pålydende 150,-.

 

Du kan angre kjøpet før ordren sendes fra Frostvik AS ved å gå inn på "Min konto" og kansellere ordren. Du har benyttet deg av angreretten når Frostvik AS bekrefter ordren avsluttet. Ordren kan ikke kanselleres etter ordrestatus er satt til "Postlagt".

 

Hvis du angrer kjøpet etter pakken er hentet kan du sende melding til kundeservice. Husk å legge ved ditt kundenummer, ordrenummer og varen det gjelder. Frostvik AS vil bekrefte benyttelse av angrerett innen kort tid. (Du kan ikke returnere varen før vi har sendt deg en bekreftelse for benyttelse av angreretten). Har du mistet angrerettskjemaet som fulgte leveransen sender vi deg et nytt skjema som du tar med deg til postkontoret. Sørg for at personalet på postkontoret fester angrefristskjemaet godt på pakken før den sendes. Så raskt vi har mottatt pakken og godkjent innpakning og produkt som ubrukt vil vi refundere beløpet til din konto. Forbruker belastes for porto.

 

For å benytte deg av angreretten kreves det av deg at prosedyren over følges og at produktet er i ubrukt stand. Etter passerte 14 dager vil du ikke lenger kunne benytte deg av angrerettloven / angrefristloven. Vi anbefaler at du returnerer varen i en av postens pakkeforsendelser, slik at du til enhver tid kan spore pakken for å vite hvor den befinner seg.

 

Support...

Kundesenteret forsøker til enhver tid å være behjelpelig med støtte for deg som kunde hos Frostvik AS. Kontakt oss ved å fylle ut skjemaet her. Legg ved ditt kundenummer, ordrenummer og hva saken gjelder, så kontakter vi deg innen rimelig tid.

 

Bedriftsavtale...

  • Frostvik AS kan tilby svært gunstige avtaler for norske bedrifter registrert i Brønnøysundregisteret.
  • Frostvik AS forbeholder seg retten til å avslå eller dele opp, eventuelt begrense, ordrer hvor levering ikke betraktes som forsvarlig.
  • Frostvik AS kan til når som helst justere priser på nettsiden og i kataloger. Gjeldene priser vises på ordrebekreftelsen.
  • Alle priser i nettbutikken er inkludert merverdiavgift.
  • Ordrer som består av lagervare vil som oftest behandles umiddelbart. I tilfeller der hvor varene ikke finnes på lager eller Frostvik AS er tomme for enkelte varer vil denne / disse ettersendes. Ny leveringsdato for aktuelle produkter vil bekreftes.
  • Risiko og ansvar for skade på varen går over på Bedriften i øyeblikket den overleveres transportør, så fremt ikke annet er avtalt.
  • Frostvik AS forbeholder seg retten til å utføre en kredittsjekk på bedrifter som søker om bealing gjennom faktura. Ved ikke godkjent søknad vil bedriften måtte betale varene på forhånd gjennom en av våre alternative betalingsløsninger.
  • Eventuelle mangler skal meldes Frostvik AS innen 8 virkedager. Det skal avtales mellom Frostvik AS og kjøper et eventuelt leveringstidspunkt for overlevering av ny vare eller om varen skal returneres og erstattes. Slike avtaler gjøres individuelt ved henvendelse til support@frostvik.no
  • Ved reklamasjoner følger Frostvik AS kjøpslovens § 32, nr. 3.
  • Volder solgte vare skade på person eller ting, og det skyldes at ikke produktet innehar den sikkerhet som kreves av norske lover er Frostvik AS erstatningsansvarlig i.h.t. lov av 23. desember 1988 nr. 104 / produktansvar. Andre skader ersattes ikke jfr. pkt. 8. 
  • Hvis Frostvik AS skulle forhindres i å levere varen til angitt tidspunkt frasier Frostvik AS med tilhørende eierselskap seg alt ansvar og erstatningsansvar i.h.t. men ikke begrenset til tapte inntekter, utlegg og annet. Frostvik AS kan refundere innbetalt beløp ved en eventuell avbestilling og/eller reklamasjon.
  • Ved eksport / salg over Norges grenser står den individuelle bedrift selv ansvarlig for å innhente nødvendige papirer før eksporten finner sted.

Vareutvalg...

Frostvik AS forsøker til enhver tid å tilby deg de beste produktene til de beste prisene. Vi jobber kontinuerlig med å finne nye kvalitetsprodukter til lave priser, direkte fra produsent eller distributør, for å unngå fordyrende ledd. 

 

Butikken er strukturert og enkel, slik at du lett finner frem til varene du leter etter. Produktbildene kan avvike noe i forhold til faktisk vare, dette dreier seg hovedsakelig om farge-/nyanseforskjeller, og ikke tekniske spesifikasjoner. Frostvik AS benytter seg kun av godt etablerte transportører for å kunne levere deg varen så raskt som mulig.

 

Sikker handel...

Det er trygt å handle hos Frostvik AS. Vi bruker mye tid på kommunikasjon og vet at for deg som kunde er det viktig med tilbakemeldinger vedrørende din ordre, leveringstidspunkt og punktlighet. Hos Frostvik AS får du support, kundeservice og et enkelt retursystem. Handle sikkert, Handle hos Frostvik AS.

 

Direktesalg til forhandlere

Frostvik AS selger direkte til forhandlere over hele Norge. Ønsker du å bli forhandler av våre produkter kan du ta kontakt gjennom kundesenteret. Etter du er godkjent som forhandler vil vi sende deg brukernavn og passord slik at du kan logge inn for å se riktige forhandlerpriser. Alle priser vises inkludert mva.

 

Sponsing og støtte

Frostvik AS setter hvert år av et øremerket produktvolum som går til sponsing av veldedige tiltak og andre formål vi synes fortjener å bli lagt merke til. Fra tid til annen sponser vi også nettsider, blogger og skribenter med produkter for test og omtale.

  

Har du et pågående eller planlagt prosjekt, en nettside eller en blogg du føler kan være objekt for en sponsoravtale fra Frostvik AS kan vi kontaktes gjennom nettsidens kontaktskjema. Oppgi navn, alder (evt. for alle deltakere) og en beskrivelse av prosjektet, og over hvor lang tid prosjektet vil vare. Alle henvendelser vil bli vurdert på likt nivå, og vi vil ta kontakt hvis du/dere blir valgt.

 

Kontakt oss...

Alle henvendelser må inneholde kundenummer, eventuelt ordrenummer og/eller fakturanummer. Dette gjelder alle typer henvendelser.

Benytt deg av kontaktskjemaet.

 

Personvern

Dine opplysninger er trygge hos Frostvik AS. Under kan du lese detaljer om hvordan Frostvik AS handterer dine personopplysninger.

Når du oppretter en konto hos oss og/eller gjennomfører et kjøp vil vi samle inn opplysninger om deg, som navn, adresse, email-adresse, etc. Disse opplysningene er nødvendige for at vi skal kunne levere deg varene du har bestilt. Vi vil også bruke opplysningene for å kontakte deg hvis nødvendig, vedrørende din bestilling. I.h.t. regnskapsloven og angrerettloven er vi pliktet til å oppbevare opplysninger om deg. Opplysningene vil forøvrig ikke deles med tredjeparter og oppbevares sikkert på våre servere.
 

Dine produktvisninger vil oppbevares av hensyn til fremtidig planlegging av butikken, kundebehov og for statistikk.


Bedrifter kan søke om kreditt / betaling med faktura. Vi vil foreta en kredittvurdering av alle bedrifter som søker om kreditt hos oss.
 

Frostvik AS bruker cookies for at handelen skal gå raskere og for å at du skal kunne gjennomføre bestillingen din.


Standard ved registrering av ny konto hos Frostvik AS gir deg regelmessige nyhetsbrev. Det er frivillig å motta disse og du kan når som helst velge å ikke motta dem ved å gå til "Min konto".